Halaman

Followers

Selamat Datang

Salam buat semua pembaca dan pelawat blog saya.Di sini saya meminta supaya anda sudi membaca karya2 saya dan meninggalkan komen untuk kemajuan diri saya.Suka saya ingatkan,jangan sesekali meniru/Copy paste karya saya.Thank you... (Diriku bukan siapa-siapa)

Jumaat, 17 Jun 2011

Watak-watak dalam Cintamu Hanya Milik Ku



 
Fasha Sandha sebagai Iela


Indra L Bruggman sebagai Hariz


Nabila Syakieb sebagai Haryani


Aaron Aziz sebagai Razman

Ok!dekat atas 2 watak2 utama dlm novel cintamu hanya milik ku
kalau rasa x sesuai dgn watak tersebut...
boleh la komen:)
sesiapa yg ada cdangan,bolehla kongsi dgn saya.





5 ulasan:

  1. indra L brugman cam xsesuai la utk watak hariz..

    BalasPadam
  2. Aah,.,. X sesuai langsung lah indra L brugman,,..
    Nabila syakied jg xsesuai lahyg cocok Donita or Arumi
    @blinkalltheday

    BalasPadam
  3. To writer,.
    Tlong ganti Nabila syakied yaa,.
    X cocok lah

    BalasPadam
  4. X suka fasha sandha..cari org lain la..huhu

    BalasPadam
  5. saya nak siti salehah x pon lisa surhani jd watak utama,, fasha tu mcm x sesuai,, nabila syuieb tu kite pilih ayu raudhah tak pon sharifah amani,, yg aaron aziz tu jd kan watak utama yg indra L brugman tu tukar dgn aaron aziz,, pastu razman jd adi putra tak pon eri putra? pe macam?

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...