Followers

Isnin, 10 Oktober 2011

Peniaga dibelasah, kereta dilarikan


KUALA LUMPUR: Seorang lelaki mendakwa kerugian hampir RM160,000 selepas dibelasah dan disamun sekumpulan empat lelaki di susur masuk ke Taman Desa, di sini, kelmarin.
Dalam kejadian jam 9 malam itu, mangsa yang berusia 37 tahun memandu kenderaan pacuan empat roda Toyota Hilux menuju Cheras.


Menurut sumber, setibanya mangsa di susur masuk ke Taman Desa, sebuah kereta Honda Civic tiba-tiba melanggar kenderaan dipandunya dari belakang sebelum dia memberhentikan kenderaan berkenaan.

“Mangsa, seorang ahli perniagaan, turun dari kenderaan berkenaan untuk menyelesaikan perkara itu dengan pemandu kereta terbabit.

“Bagaimanapun, tidak sempat berbuat apa-apa, empat suspek yang menaiki kereta terbabit membelasah mangsa dengan menumbuk dan menendangnya sebelum meninggalkan mangsa di tepi jalan dan melarikan kenderaannya,” katanya.


Menurutnya, selain kenderaan itu, barangan mangsa seperti tiga telefon bimbit, buku cek, cermin mata berjenama serta duit syiling lebih RM300 di dalam kenderaan berkenaan turut dilarikan. Sementara itu, Ketua Polis Daerah Brickfields, Asisten Komisioner Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan kejadian.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...