Halaman

Followers

Selamat Datang

Salam buat semua pembaca dan pelawat blog saya.Di sini saya meminta supaya anda sudi membaca karya2 saya dan meninggalkan komen untuk kemajuan diri saya.Suka saya ingatkan,jangan sesekali meniru/Copy paste karya saya.Thank you... (Diriku bukan siapa-siapa)

Sabtu, 4 Jun 2011

Cintamu Hanya Milik Ku 15

Bab 15
“ARRGH....”Azie menjerit lantang.
  Tangannya ligat menumbuk-numbuk stereng kereta.Wajahnya merah seperti udang bakar.Dadanya turun naik menahan marah yang kemuncak.Nafasnya pulak tidak teratur,sekejap perlahan,sekejap kuat.Hai,marah sangat nampaknya!Apa kes pulak dia ni?
            “Bodoh,bodoh,bodoh!Eeee,geramnya aku!Nak je aku tumbuk muka kau tu.Ingat hensem sangat ke?Dah hidung tak mancung,pipi tersorong-sorong.Huh!”
  Azie merengus geram.Dia mengurut dadanya.Dia menarik nafas beberapa kali untuk menghilangkan rasa marahnya.Tangannya mengenggam erat stereng kereta.Sabar Azie,sabar!Dah nampak macam gensterla pulak.
            “Hmm,terima kasih bos,sebab belanja saya makan.”Ucap Azie jujur.
  Azie tersenyum senang.Lega hatinya apabila Encik Aryan sudi membelanjanya hari ini.Jimat duit belanjanya.Dihadapannya terhidang sepinggan Nasi Daging Merah dan segelas jus tembikai.Nampak menyelerakan.Perutnya sudah berbunyi minta diisi.Tidak sabar dia ingin merasa makanan yang baru ingin dicubanya.Tapi,belum pun sempat makanan menyentuh bibirnya,Encik Aryan pantas memintas dengan memegang tangan Azie.
  Hampir saja sudu tersebut terlepas dari tangannya.Berdebar tak tentu arah jantungnya,dah macam nak tercabut!
            “Awak suapkan saya.”Ujar Encik Aryan sambil tersenyum menggoda.
            “Apa?”
  Azie terjerit kecil.Terkejut dengan permintaan bosnya.Dia cepat-cepat menekup mulutnya dengan tangan.Dah gila ke apa Aryan ni?Nak suruh minah gangster ni suapkan dia.Eeee,gelinya.Miang betulla laki ni.Hmm,kalau dah buaya tu,tetap buaya juga.
  Nak tak nak terpaksala Azie turutkan juga permintaan gila bosnya.Kalau tak,Encik Aryan menggugutnya untuk memberitahu semua orang yang mereka berdua mempunyai hubungan istimewa.Sedangkan tidak!Pucat lesi wajahnya ketika menyuap bosnya itu.Ikutkan hati,sekarang juga dia ingin membelasah bosnya itu.Tapi disabarkan hati yang panas mendidih!
  Dia benci!Benci dengan senyuman lelaki itu,menyakitkan hati betul.Dia ingat dengan melakukan semua itu,Azie akan jatuh dalam pelukkannya?Huh,jangan harap.Ni Aziela,hati keras macam batu,susah nak dicairkan.Hahaha...
            “Oh...kau nak main dengan aku ya?Baik.Takpa,kita tengok siapa yang menang,siapa yang kalah.Takpa,hari ni hari kau,esok hari aku pulak!Tahula aku macam nak ajar kau nanti.Hmm...”
  Azie tersenyum penuh makna sambil mengusap-usap dagunya yang tidak barjanggut itu.Di dalam fikirannya sedang merencana beberapa perancangan untuk lelaki yang telah memalukan dirinya.
  Kau tunggu Aryan,taula aku nak ajar kau nanti.Hahaha...
  Dia memasukkan gear dan keretanya mula bergerak di atas jalan raya.Kelihatan petang itu,banyak kereta.Maklumlah,orang baru balik kerja.Dia sudah tidak sabar hendak pulang ke rumah dan merancang rancangan jahat bersama kawan baiknya.Siapa lagi,kalau bukan Yani!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...