Halaman

Followers

Selamat Datang

Salam buat semua pembaca dan pelawat blog saya.Di sini saya meminta supaya anda sudi membaca karya2 saya dan meninggalkan komen untuk kemajuan diri saya.Suka saya ingatkan,jangan sesekali meniru/Copy paste karya saya.Thank you... (Diriku bukan siapa-siapa)

Sabtu, 20 April 2013

Berminat membeli novel terpakai???

Assalammmualaikum...
Saya berminat untuk menjual koleksi novel saya,sesiapa yang berminat novel-novel saya bolehla maklumkan kepada saya.Sebuah novel berharga RM14,dua buah novel RM26 tiga buah novel RM30 harga termasuk harga pos.


ALAF 21:

  • Diriku usah dicari
  • Oh,mama tiriku
  • Sungguh aku cinta
  • Gerimis rindu
  • Satu-satunya cinta
  • Cinta Hati Kita
BUKU PRIMA:
  •  Seharum Cinta Lestary
  • Yang indah Hanya sementara
  • Takkan melupakanmu
  • Purnama Merindu
  • Cahaya Cinta
  • Penunggu Cinta
  • Doa cinta Hersalina
KAKI NOVEL
  • Kuseru Rindu Itu 
p/s :Boleh emailkan saya di mnurulhayati@yahoo.com atau PM saya di faceboook.

2 ulasan:

  1. apa 3 favorite novel akak???

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nak ikutkan banyak,asalkan citer sedih2 + geram...ikut list dkat atas tu novel satu-satunya cinta

      Padam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...