Halaman

Followers

Selamat Datang

Salam buat semua pembaca dan pelawat blog saya.Di sini saya meminta supaya anda sudi membaca karya2 saya dan meninggalkan komen untuk kemajuan diri saya.Suka saya ingatkan,jangan sesekali meniru/Copy paste karya saya.Thank you... (Diriku bukan siapa-siapa)

Isnin, 12 Mac 2012

Sinopsis 'Jangan Pernah Sakiti Aku'

Sinopsis:


Haryani,Azie,Sara dan Ila merupakan sahabat baik sejak berada di universiti lagi.Hariz merupakan kekasih kepada Haryani yang sudah lama menjalinkan hubungan.Tanpa mereka sedar,Ila telah dijodohkan dengan Hariz kerana hubungan baik orang tua mereka.Mereka berdua cuba merahsiakan perkahwinan mereka,tetapi sudah diketahui oleh Haryani.Haryani yang terkilan dan kecewa telah berkawan dengan Razman yang merupakan seniornya ketika di universiti dan turut menyintai Haryani.Hariz cuba memujuk kekasihnya supaya kembali padanya,tapi tidak diendahkan.Ila pula terpaksa makan hati dengan sikap suaminya,dalam diam dia mula membenci sahabatnya itu.Hubungan Razman dan Haryani semakin rapat hingga membuahkan bibik sayang buat lelaki itu walaupun cintanya masih pada Hariz.Hariz yang cemburu dan marah dengan tindakan Haryani telah melakukan sesuatu hingga memaksa mereka bernikah...Apakah yang akan terjadi selepas itu?bagaimana dengan nasib Ila dan Razman?

p/s:Sorrylah,sinopsis pun lintang pukang...Harap faham dan enjoy :D


2 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...